• За нас
  • Рекламирање
  • Контакт
вторник, август 26, 2025
No Result
View All Result
Advertisement
  •  
  • Актуелно
  • На минување
  • Култура
  • Публицитет
  • Омнубус
  • Аргументи за
  • Мојот живот, мојот свет
  • Во потрага по трајната убавина
No Result
View All Result
Home Во светот на уметноста

Пролетта преку сликите на руските уметници

март 20, 2017
in Во светот на уметноста
Пролетта прикажаан во сликите на многу уметници од Русија.
 
Russia is a huge northern country where, for many people, winter never seems to go away. The first month of spring, March, in Russia is often as depicted in this painting: drifts and snow-covered houses with the sun peeking through the clouds for the first time after the long winter. //March Sun, 1915 Yuon

 

KONSTANTIN YON

Русија е огромна северна земја каде што многу луѓе во текот на зимата не одат никаде. Првиот месец од пролетта, март, во Русија често како што е прикажано на оваа слика е со наноси на снег и сонце кое ѕирка низ облаците за првпат по долгата зима. // Мартовско сонце, 1915 Јуон.

  

This could be a typical spring day in Russia — fewer snowdrifts, but kids are still sledding down the snowy hills. Early March is usually the time of Maslenitsa or Shrovetide, when winter is seen off, although it is in no hurry to depart. // Spring Sunny Day, 1910, Konstantin Yuon

KONSTANTIN YUON

Ова може да биде типичен пролетен ден во Русија – помалку снежни наноси, но децата се уште си играат по ридовите со снег. Почетокот на март обично е време на Масленица или Пклади, кога зимата ќе си замине набргу. // Пролетен сончев ден, 1910 година, Константин Јуон.


Spring in St. Petersburg in the 19th century often arrived with floods. The city was built in a swampy area, on the Gulf of Finland, at the mouth of the Neva River. During its 300-year history, according to various sources, about 300 floods have been recorded in St. Petersburg. // Spring in the Vicinity of St. Petersburg,1896, Ivan Welz

IVAN WELZ

Пролетта во Санкт Петербург во 19 век често доаѓала со поплавите. Градот бил изграден во мочурлива област, во заливот на Финска, на устието на реката Нева. Во текот на својата 300 годишна историја, според различни извори, околу 300 поплави се забележани во Санкт Петербург. // Пролет во близина на Санкт Петербург, 1896 година, Иван Велц.

  

“The Rooks Have Arrived” ( 1871) is a famous painting by Russian artist Alexei Savrasov. He first sketched it at the village of Molvitino near Kostroma (340 km from Moscow). This picture of a typical early spring day is complemented by the image of the Church of the Resurrection, which survives to this day.

ALEKSEI SAVRASOV

„Полските врани пристигнаа“ (1871) е позната слика на рускиот уметник Алексеј Саврашов. Тој најпрво го скицирал селото Молвитино во близина на Кастрома (340 километри од Москва). Оваа слика е типичен рано пролетен ден надополнет со црквата Воскресение која преживеа до денешен ден.

  

Artist Sergei Vinogradov painted mostly in a decorative plein-air manner. His forte was landscapes with natural light in natural conditions. // Spring Is Coming, 1911 Sergei Vinogradov

SERGEI VINOGRADOV

Уметникот Сергеј Виноградов сликал претежно на декоративен отворен просторот. Неговата силна страна е отворената природа со природна светлина. // Доаѓа пролетта, 1911 година, Сергеј Виноградов.

  

Levitan often employed the motif of the awakening of nature. He especially loved the spring landscapes of northern Russia: bright sunshine and summer heat are yet to arrive, but the snow is melting away and the rivers are becoming free of ice. / Early Spring, 1899 Isaac Levitan

ISAAK LEVITAN

Левитан често го работел мотивот на будењето на природата. Тој особено ги сакал пролетните пејзажи од северна Русија. Светлото сонце и летната топлина се уште се чекаат да пристигнат, но реките што се топат се ослободуваат од мразот. // Почетокот на пролетта, 1899 година, Исак Левитан.

  

The life of artist Bogdanov-Belsky, the author of this picture, was full of contradictions. He was the son of a hired peasant worker, yet studied at the Imperial Academy of Arts of Ilya Repin, the famous Russian artist. Bogdanov-Belsky received an excellent education, but never lost touch with Russian nature and often turned to the peasantry, education for peasant children, and simple Russian rural landscapes for his themes. / Melted Water, 1933 Nikolai Bogdanov-Belsky

NIKOLAI BOGDANOV-BELSKI

Животот на уметникот Богданов – Белски, авторот на оваа слика, е целосно противречен. Тој бил син на најмен селански работник, но сепак студирал на Кралската академија на науките на Илја Репин, познатиот руски уметник. Богданов – Белски доби извонредно образовани, но никогаш не го изгуби допирот со природата и често се одметнуваше во селата. Негова тема се едноставниот руски живот и руралните пејзажи. / Стопена вода, 1933 година, Николаи Богданов – Белски.

Another painting by Isaac Levitan dedicated to spring. In Russian, it is literally called “Spring — Big Water”, as it depicts the moment when a river swells over and floods everything around. / Spring High Waters, 1897 Isaac Levitan

ISAAK LEVITAN

Уште една слика од Исак Левитан посветена на пролетта. На руски буквално се вика „Пролет – Голема вода“, а се опишува моментот кога водата истекува и поплавува се наоколу. / Високи пролетни води, 1987 година, Исак Левитан.

  

For Petrov-Vodkin, this represents an unusual vision of spring. The artist depicts a spring, already green landscape. In later years, he moved away from abstract painting and tried to express his thoughts through images of ordinary people, who are the heroes of his paintings. / Spring 1935, Kuzma Petrov-Vodkin

KUZMA PETROV-VODKIN

За Петров – Водкин ова претставува невообичаен поглед на пролетта. Уметникот ја отсликува пролетта со веќе зелен пејзаж. Во подоцнежните години тој се оддалечува од апстрактното сликарство и се обидува да ги изрази своите мисли преку слики на обични луѓе кои се херои во неговите слики. / Пролет 1935 година, Кузма Петров – Водкин.

In this painting by Kustodiev on the theme of spring, there is a feeling of lightness. He tries to convey a sense of freedom — the joy of moving and breathing when spring comes. / Spring, 1921 Boris Kustodiev

BORIS KUSTODIEV

Во оваа слика на Кустодиев темата е пролетта, а се гледа чувство на леснотија. Тој се обидува да пренесе чувство на слобода – на радост на движење и дишење кога доаѓа пролетта. / Пролет 1921 година, Борис Кустодиев.

Venetsianov often depicted peasants and workers. In this picture, a Russian plow-woman and the entire surrounding landscape seem to be hailing the coming of spring. / In the Fields Spring, Alexei Venetsiantov

ALEKSEI VENETSIANOV

Венециантов често слика селани и работници. Во оваа слика Русинката со плугот и целиот околен пејзаж се чини дека го поздравува доаѓањето на пролетта. / Во пролетните полиња, Алексеј Венециантов.

During the revolution of 1917, deprived of his studio, canvases, and paints, Konstantin Korovinin was in a state of distress. Having moved from Moscow to Ostrovno on the shores of Lake Udomlya in the Tver region (371 km from Moscow), the artist painted from memory, producing miniatures on cardboard. / Spring 1917, Konstantin Korovin

KONSTANTIN KOROVIN

За време на револуцијата од 1917 година, ги исфрли од своето студио платната и боите. Константин Коровинин беше во состојба на стрес. Откако се пресели од Москва во Островно на бреговите на езерото Удомлија тој почнал да слика на минијатури. / Лето 1917 година, Констатнин Коровин.

Stanislav Zhukovsky grew up on the family estate, which he lost on the death of his father due to unpaid debts. He moved to Moscow, but continued to paint the “nests of the gentry” (as family country estates passed from one generation to the next were known, used by Ivan Turgenev for the name of one of his novels). In this painting, spring is represented by the table laid out to celebrate Easter. / Early spring, 1902, Stanislav Zhukovsky

STANISLAV ZHUKOVSKI

Станислав Жуковски пораснал на семејниот имот кој го загуби по смртта на неговиот татко поради неплатени долгови. Тој се пресели во Москва и продолжи да слика. Во оваа слика пролетта е претставена од на маса за прослава на Велигден. / Почетокот на пролетта, 1902 година, Станислав Жуковски.

A portrait of an unknown girl painted by Ivan Kulikov in 1912. He had just graduated from the Academy of Fine Arts and produced many portraits and landscapes at that time. On the eve of the First World War, the artist traveled around abandoned family estates and made copies of the paintings, sculptures, and archived documents that he found there. / Spring, 1912 Ivan Kulikov

IVAN KULIKOV

Портрет на непозната девојка насликана од Иван Куликов во 1912 година. Тој штотуку дипломирал на академијата и произвел неколку портрети и пејзажи во тоа време. Во пресрет на Првата светска војна патувал низ напуштени семејства и направил многу слики. / Пролет 1912 година, Иван Куликов.

Правата на материјалите ѝ припаѓаат на редакцијата на ФДБП „Росијскаја газета“
Извор:www. mk.rbth.com
Посетеност: 78
Share
Previous Post

Чавков: Пратениците утре ќе имаат непречен пристап во Собранието

Next Post

Група граѓани бараат Општината целосно да доуреди ( асфалтира) крак од ул. „Момчило Јорданоски“

Next Post

Група граѓани бараат Општината целосно да доуреди ( асфалтира) крак од ул. „Момчило Јорданоски“

ИМПРЕСУМ

www.publicitet.mk

ФЛЕШ ПЛУС – ДООЕЛ, ОХРИД

Посетеност: 78

Следете не на:

Контакт: 075 337 010,  е-маил: publicitetpublicitet@yahoo.com  

Техничка реализација: ArkaHost

Jasa PBN – Jasa Backlink Terbaik

©2009-2024. Сите права задржани | ИМПРЕСУМ | УРЕДУВАЧКА ПОЛИТИКА | УСЛОВИ ЗА КОРИСТЕЊЕ | РЕКЛАМИРАЊЕ | 

Jasa PBN – Jasa Backlink Terbaik

No Result
View All Result
  • Почетна
  • Актуелно
  • На минување
  • Култура
  • Публицитет
  • Омнубус
  • Аргументи за
  • Мојот живот, мојот свет
  • Во потрага по трајната убавина

© 2024 Publicitet.mk - Техничка реализација: Arkahost.mk