Возовите со екстремно голема брзина стануваат конкурентна алтернатива на патувањето со авион на истите релации, како во цената, така и во брзината. Со самите еколошки бенефиции и можноста за патниците да останат на цврста земја, изгледа дека наскоро експресниот железнички превоз ќе ги засени авионите.
Во табелата подолу, прикажани се примери на клучни глобални правци каде се споредени експрес возовите со авионите.
Возовите со екстремно голема брзина стануваат конкурентна алтернатива на патувањето со авион на истите релации, како во цената, така и во брзината. Со самите еколошки бенефиции и можноста за патниците да останат на цврста земја, изгледа дека наскоро експресниот железнички превоз ќе ги засени авионите.
Во табелата подолу, прикажани се примери на клучни глобални правци каде се споредени експрес возовите со авионите.
Погледнете колкава е разликата:
https://enauka.mk/wp-content/uploads/2019/06/voz-brzina-247×300.jpg 247w,
Новата железничка индустрија го гледа својот најголем животен раст во Кина, која исто така има најголема мрежа за брз развој во светот, најбрзи возови и најголемите амбиции за идно проширување. Еден од најфреквентните патишта во светот, Пекинг до Шангај, го има новиот високофреквентен воз ”Фуксинг”, кој сега е со најголема брзина од 351 километaр на час.
Во Европа, железничката станица Еуростар од Лондон до Париз и Бриселсвоите услуги прв пат ги понудила во ноември 1994 година, привлекувајќи 2,9 милиони патници следната година. Тековните цени на “Еуростар” започнуваат од 29 фунти (39 долари), што е намалување од првичните цени од 79 фунти во раните денови на системот.
На линијата Париз-Бордо, железницата со голема брзина е далеку најконкурентна туристичка понуда со вистински сообраќаен раст од 70 отсто од нејзиното лансирање во јули.
Американскиот најбрз воз, ”Ацела”, патува на коридорот Бостон-Њујорк-Вашингтон со брзина од само 241 километри на час, но возовите ретко надминуваат 100 километри на час (161 километри на час) поради застојот – а потоа само за кратки периоди на стареење на песни. Со шините што често се движат паралелно со зафатената автопатска земја 95, не е невообичаено да се видат автомобили што ги надминуваат локомотивите.
Извор: www.enauka.mk